CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 18, 2010

"MINYAK LINTAH"


KHAS UNTUK LELAKI

LAIYINA CLASSY LEECH OIL digabungkan dengan Ekstrak Lintah yang mengandungi Hirudin Pheromone dan Histamin. Formula ini mengandungi Minyak Zaitun dan Minyak Kelapa Dara.

LAIYINA CLASSY LEECH OIL juga boleh merawat penyakit seperti sakit kekejangan otot dan sengal-sengal badan. Minyak ini berkesan bagi merawat masalah mati pucuk dan lemah tenaga batin. Ia juga digunakan sabagai rawatan harian. Penjagaan zakar hendaklah diurut 2 (dua) kali sehari.

Teknik urutan minyak ini sangat mudah dan ringkas. Apabila anda mengamalkan secara rutin, ia hanya mengambil masa 5 (lima) minit sahaja bagi setiap sesi. Waktu yang sangat sesuai untuk urutan adalah pada waktu pagi dan pada waktu malam.

Anda tidak perlu bimbang kerana minyak ini didatangkan khas dengan pati minyak pelbagai aroma yang harum dan mengandungi anti-septik. Perisa ini juga mengandungi agen penenang dan anda pasti akan dapat merasai sedikit kehangatan minyak ini hanya dalam beberapa saat sahaja setelah anda menyapunya dimana-mana kulit.
Jika minyak ini disapu pada zakar sewaktu berasmara, ianya dapat mengaktifkan Clitoris. Clitoris ini bertindak memberi rangsangan ghairah seksual kepada pasangan anda. Penggunaan minyak ini perlu diamalkan selalu bagi mengelak masalah mati pucuk malah LAIYINA CLASSY LEECH OIL juga dapat membantu para lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar, panjang, tegang, dan keras.

Cara pengunaan: Urut dari pangkal dubur hingga ke pangkal buah zahar (ulang sebanyak 7 kali). Tekan pada dua bahagian lubang cincin dengan menggunakan dua cari secara perlahan-lahan (ulang sebanyak 11 kali).

Hendaklah diamalkan dua kali sehari, setiap pagi dan malam.


Harga


No comments:

Post a Comment